Anestezjologia

Specjaliści nie tylko od znieczulenia

Zespół anestezjologów dba o bezpieczny przebieg operacji. Komfort naszych pacjentów podczas zabiegów chirurgicznych jest dla nas najważniejszy. Doświadczeni specjaliści Kliniki Ambroziak gwarantują spokojny i bezpieczny sen podczas zabiegów oraz zapewnią opiekę przez cały pobyt pacjenta w klinice.

Rola anestezjologów bardzo często bywa niedoceniania, a to właśnie lekarze tej specjalizacji dbają o to, aby wszystkie zabiegi przebiegały w sposób bezpieczny i bezbolesny. Każdy zabieg w Klinice Ambroziak wymagający podania znieczulenia poprzedzać będzie konsultacja anestezjologiczna. W końcu operacje wykonywane pod pełną narkozą dla nikogo z nas nie są codziennością, a dla wielu pacjentów mogą okazać się pierwszym takim doświadczeniem w życiu. Nic dziwnego, że takie wydarzenie rodzi wiele obaw i lęków, dlatego anestezjolodzy z naszej kliniki chętnie odpowiedzą na pojawiające się pytania, szczegółowo przybliżą czas i przebieg samej operacji, a także rozwieją rodzące się w naszych głowach wątpliwości. Praca anestezjologa nie kończy się jednak na podaniu pacjentowi odpowiedniej dawki narkozy. Jest to lekarz, który czuwać będzie zarówno przed operacją, jak i w jej trakcie. Jest to również osoba, która pomoże nam się wybudzić po zabiegu oraz będzie monitorować nasz stan i reagować na ewentualne pojawiające się dolegliwości.

Zadzwoń
Lekarze, którzy wspierają podczas zabiegów

Wiele zabiegów wymaga znieczulenia anestezjologicznego.

W Klinice Ambroziak wykonujemy operacje zarówno z zakresu chirurgii plastycznej czy laryngologii, co do których niezbędna będzie pomoc anestezjologa. Wszelkie operacje w obrębie piersi oraz nosa, a także liposukcja, plastyka powłok brzusznych, ud, małżowin usznych czy powiek przeprowadzane są w znieczuleniu ogólnym. Dzięki temu, że nad przebiegiem tych zabiegów czuwają zarówno doświadczeni chirurdzy, jak i anestezjolodzy, możemy mieć stuprocentową pewność, że jesteśmy w najlepszych rękach.

Wywiad przeprowadzany przez anestezjologa przed zabiegiem daje mu pełny ogląd, jeżeli chodzi o nasz stan zdrowia, przebyte choroby czy przypadłości współistniejące. Na tej podstawie może ocenić on ewentualne ryzyko danej operacji, a następnie zakwalifikować pacjenta do zabiegu. Podczas trwania operacji na bieżąco będzie monitorował nasze funkcje życiowe i podawał środki znieczulające. Tutaj rola anestezjologa jednak się nie kończy. Po operacjach chirurgicznych, które dość mocno ingerują w organizm człowieka, naturalnym następstwem często jest ból. Wykwalifikowany anestezjolog zadba także o nasz komfort po operacji, optymalnie dobierając środki przeciwbólowe. Będzie również nad nami czuwał, sprawdzał stan naszego oddechu, a także zadba o to, aby po zabiegu nie pojawiły się dodatkowe powikłania.