Fizjoterapia uroginekologiczna

Dlaczego warto? Co musisz wiedzieć? Efekty
FAQ Rezerwuję

Fizjoterapia uroginekologiczna to młoda, stale rozwijająca się dziedzina fizjoterapii. W centrum jej zainteresowania leży miednica mniejsza i mięśnie dna miednicy. Fizjoterapeuta uroginekologiczny zajmuje się profilaktyką, diagnostyką i leczeniem zachowawczym schorzeń w obrębie miednicy mniejszej.

Z wizyty u fizjoterapeuty uroginekologicznego może skorzystać kobieta w każdym wieku. Fizjoterapia uroginekologiczna może polegać na przygotowaniu organizmu do zajścia w ciążę, do porodu (kiedy pacjentka jest już w ciąży) oraz regeneracji poporodowej. Zabiegi fizjoterapii uroginekologicznej przynoszą również satysfakcjonujące rezultaty w przypadku nietrzymania moczu.

Dlaczego warto?

Fizjoterapia uroginekologiczna to nieinwazyjny ale skuteczny sposób na wzmocnienie mięśni dna miednicy. Ma zbawienny wpływ na ciało kobiety zarówno podczas ciaży, jak i po. Przynosi równiez bardzo dobre rezultaty przy problemie z nietrzymaniem moczu.

Co musisz wiedzieć?

Obszar

miednica mniejsza

Cena

300 zł

Rozwiązany problem

nietrzymanie moczu, zwalczanie dolegliwości bólowych u kobiet w ciąży, blizny po cesarskim cięciu, rozejście mięśni prostych brzucha

Jak często powtarzać

W zależności od problemu i wskazań, 1-3x w tygodniu do 1x w miesiącu

Czas trwania zabiegu

60 minut

Efekty

• profilaktyka i zmniejszenie dolegliwości nietrzymania moczu
  • przygotowanie organizmu do zajścia w ciążę i porodu oraz zapobieganie negatywnym skutkom porodu
  • zmniejszenie dolegliwości bólowych w obrębie miednicy mniejszej oraz w czasie ciąży
  • poprawa jakości życia
  • poprawa wyglądu blizny
  • zmniejszenie rozejścia mięśni prostych brzucha
  • przygotowanie do operacji w obrębie miednicy mniejszej i fizjoterapia pooperacyjna

FAQ

Podczas pierwszej wizyty fizjoterapeuta uroginekologiczny zbiera szczegółowy wywiad oraz przeprowadza badanie mięśni dna miednicy (pośrednio- zewnętrznie i bezpośrednio- przez pochwę). Na kolejnych wizytach prowadzona jest terapia na leżance oraz ćwiczenia- trening (włącznie z zadaniem domowym). W przypadku kobiet w  ciąży często prowadzona zostaje terapia manualna w celu zmniejszenia dolegliwości bólowych towarzyszących ciąży oraz wspomagająco aplikowane są plastry kinesiotaping. Ok. 34-35 tygodnia ciąży wprowadzana jest nauka masażu krocza.

- I trymestr ciąży

- ciąża wysokiego ryzyka

- okres po porodzie przed wizytą popołogową u ginekologa

- problemy natury psychicznej

- epizod onkologiczny w jamie brzusznej

- krwawienie o nieznanym pochodzeniu

- wykorzystanie seksualne w początkowej fazie terapii

Terapia nie powinna powodować znacznych odczuć bólowych. W przypadku mobilizacji blizny może być nieprzyjemna.

Zmniejszenie dolegliwosći nietrzymania moczu, wzmocnienie mieśni dna miednicy, zredukowanie dolegliwości bólowych spowodowanych blizną.

Ostateczny efekt terapii widac po około 6 miesiącach

Tak, w zależności od problemu i wskazań, 1-3x w tygodniu do 1x w miesiącu

Poznaj pełną gamę kosmetyków Dr Ambroziak Laboratorium

Od ponad 20 lat wyznaczamy trendy dermatologii klinicznej i estetycznej w Polsce. Stworzyliśmy kosmetyki w oparciu o naszą kliniczną wiedzę i doświadczenie. Opracowane o autorską technologię Dermatological ‘n’ Aesthetical™ kosmetyki Dr Ambroziak Laboratorium łączą w sobie świat nowoczesnej dermatologii i nauki, a wszystko to w trosce o zdrową piękną skórę.