Urologia i Andrologia

W Klinice Ambroziak w Warszawie przygotowaliśmy też bogatą ofertę zabiegów dla panów. Kategoria „Urologia i Andrologia” jest im poświęcona w całości.

Urologia to dziedzina medycyny, która specjalizuje się w chorobach męskich narządów płciowych i układu moczowego. Zakres badań andrologii jest podobny: również skupia się na męskim układzie płciowym, jego czynnościach fizjologicznych, jednak nie tylko pod względem fizycznym, ale i psychologicznym. Obie dążą do tego, by poprawić u panów satysfakcję z życia erotycznego, zwiększyć płodność pacjenta, wyeliminować zaburzenia funkcji układu płciowego i jego zapalenia. W połączeniu z chirurgią plastyczną narządów płciowych urologia i andrologia zmierzają do tego, by dać komfort psychiczny i poprawić zadowolenie z wyglądu narządów płciowych. I wreszcie: podnieść pewność siebie u mężczyzn, którzy poddadzą się zabiegom.

Naturalne i natychmiastowe efekty!

Usunięcie grudek perlistych prącia laserem CO2
Ostrzyknięcie pęcherza toksyną botulinową
Operacja stulejki z jednoczasową plastyką wędzidełka prącia
Plastyka wędzidełka prącia
Operacja wodniaka jądra
Wszczepienie implantu jądra
Urethrocystoscopy

Zadzwoń

Coraz częściej do Klinik Medycyny Estetycznej zgłaszają się mężczyźni. W odpowiedzi na ich potrzeby stworzyliśmy dział urologii i andrologii.Doświadczenie zespołu oraz nowoczesnie wypozażone Kliniki pozwalają na szerokie działania lecznicze oraz estetyczne dla Panów.

Zabiegi, które przeprowadzamy w Klinice Ambroziak dotyczą wszelkich problem intymnych oraz urologicznych u Panów. Zmiany chorobowe w obrębie jąder, prącia czy układu moczowego wnikliwie diagnozujemy i proponujemy rozwiązania takie jak: operacja wodniaka jąder, wszczepienie implantu jądra, badanie urethrocystoskopii, ostrzyknięcie pęcherza toksyną botulinową, usunięcie grudek perlistych oraz powiększenie obwodu prącia przy pomocy gęstego kwasu hialuronowego. Doświadczony urolog oraz odpowiednio wyposażony szpital daje gwarancję udanego zabiegu i szczęśliwszego Pacjenta.