Laryngologia

Laryngologia, która jest wyodrębnioną specjalizacją kliniki Ambroziak w Warszawie, dotyczy schorzeń nosa, zatok przynosowych i okolic.

Laryngolog posiada szeroki zakres kompetencji i wszelkie kwalifikacje, by zajmować się badaniem struktur znajdujących się w obrębie głowy i szyi. Jako klinika laryngologiczna prowadzimy diagnostykę oraz leczenie chorób nosa, zatok, gardła, krtani, migdałków oraz uszu. Oferujemy następujące zabiegi laryngologiczne: leczenie chrapania i bezdechu sennego (radiochirurgia Ellman), kryptoliza migdałków podniebiennych (leczenie przewlekłych zapaleń migdałków), septoplastyka nosa (korekcja skrzywienia przegrody) oraz konchoplastyka nosa (korekcja małżowin nosowych). Do laryngologa należy się udać, gdy zauważymy takie objawy jak: oddychanie przez usta, częste bóle głowy lub gardła, zawroty głowy, zaburzenia równowagi, utrata węchu lub smaku, problemy z przełykiem, zaburzenia słuchu, bezdech, chrapanie, krwawienie z nosa, nawracające infekcje w obrębie górnych dróg oddechowych. Wszystko to może być oznaką poważnych schorzeń laryngologicznych.

Naturalne i natychmiastowe efekty!

Leczenie chrapania i bezdechu sennego
Radiochirurgia Ellman
Kryptoliza migdałków podniebiennych
Leczenie przewlekłych zapaleń migdałków
Septoplastyka nosa
Korekcja skrzywienia przegrody
Konchoplastyka nosa
Korekcja małżowin nosowych

Zadzwoń

W naszej klinice laryngologicznej w Warszawie przeprowadzane są zabiegi leczenia chrapania i bezdechu sennego. Wykorzystujemy do nich technologię radiochirurgii Ellman w warunkach ambulatoryjnych. Zabieg jest bezbolesny (przeprowadzany w znieczuleniu). Leczymy przewlekłe zapalenia migdałków, stosując kryptolizę migdałków podniebiennych, innymi słowy, zamykamy migdałki falami radiowymi, co pozwala wyeliminować bóle, dyskomfort i nieprzyjemny zapach z ust. Oprócz tego w dziedzinie laryngologii w Warszawie zajmujemy się septoplastyką nosa, czyli korekcją skrzywienia przegrody. Pomaga to udrożnić drogi oddechowe. Jedną z oferowanych przez nas usług laryngologicznych jest wreszcie konchoplastyka nosa, czyli korekcja małżowin nosowych. Polega na zmniejszeniu tkanek dzięki falom radiochirurgicznym i również korzystnie wpływa na jakość pracy górnych dróg oddechowych.

Wymienione zabiegi laryngologiczne w Klinice Ambroziak Warszawa polecamy wszystkim pacjentom, którzy skarżą się na problemy z oddychaniem. Poddanie się takiemu zabiegowi poprawi nie tylko ich zdrowie, ale i komfort najbliższych (na przykład cierpiących do tej pory z powodu nieustającego chrapania bliskiej osoby). Z kolei zabieg kryptolizy pomoże zwalczyć dyskomfort w gardle i nieprzyjemny zapach z ust. Zarówno przed zabiegami u laryngologa w Warszawie, jak i po nich potrzebne są wizyty kontrolne. Zabieg metodą Ellman odradzamy kobietom w ciąży, przechodzącym w czasie planowanego zabiegu albo niedługo przed nim menstruację. Działaniom w zakresie laryngologii nie należy się także poddawać w czasie aktywnej infekcji.