Trychologia

Skuteczny sposoby na walkę z chorobami skóry głowy i łysieniem

Trychologia obejmuje leczenie skóry głowy i problemów z włosami. Lekarz specjalizujący się w tej dziedzinie szuka ich przyczyn i proponuje odpowiednią terapię.

Ogromnym zainteresowaniem pacjentów cieszą się nowoczesne zabiegi medycyny estetycznej przeciw wypadaniu włosów oraz przeszczepy włosów mające zastosowanie przy różnych typach łysienia. Zakres tej specjalizacji obejmuje jednak nie tylko zabiegi o charakterze czysto estetycznym, ale także leczenie łupieżu czy tak poważnych chorób, jak łuszczyca, łojotokowe zapalenie skóry głowy oraz wszelkiego rodzaju podrażnienia i stany zapalne. Najczęściej pacjenci zgłaszają się z problemami wypadających, słabych i łamliwych włosów. Trycholog kompleksowo podejdzie do problemu, z jakim się borykamy i postara się ustalić przyczynę takiego stanu rzeczy. Podczas badania zostanie oceniony stan zarówno włosów, jak i cebulek oraz skóry głowy. Następnie możemy liczyć na konkretną diagnozę oraz szczegółowe objaśnienie przyczyn naszego problemu. Zostanie zaproponowane również rozwiązanie w postaci zabiegów lub preparatów, które będą mogły rozwiązać problem, z którym się borykamy.

Mezoterapia - Peptydowa terapia włosów
Zbawienna moc peptydów
Mezoterapia skóry głowy
Mocne, zdrowe włosy
Przeszczep włosów metodą WAW FUE
Trwałe, nieinwazyjnie i skutecznie
Trichoskopia
Włos pod lupą

Zadzwoń
Pożegnaj problem z łysieniem

Trycholog z każdym pacjentem przeprowadzi szczegółowy wywiad.

Na jego podstawie, a także w oparciu o wyniki badania trichoskopowego (nieinwazyjnego badania skóry głowy oraz włosów przeprowadzanego za pomocą videodermatoskopu), dokona dogłębnej analizy, a następnie przygotuje indywidualny program leczenia i pielęgnacji. W Klinice Ambroziak oferujemy niechirurgiczną transplantację włosów. Przeszczep włosów polega na aplikowaniu w skórze głowy pojedynczych mieszków włosowych pobranych z okolicy, gdzie ich zagęszczenie jest największe. Zabieg wymaga gruntownego przygotowania, w tym także odstawienia używek. Szczegółowy proces rekonwalescencji przedstawiony jest w opisie badania. Skorzystaj z profesjonalnych porad i zabiegów trychologicznych w Klinice Ambroziak w Warszawie.

Istnieje kilkanaście różnych chorób włosów i skóry głowy. Dział trychologii Kliniki Ambroziak pod lupę bierze przede wszystkim:

• wypadanie włosów
  • łysienie mechaniczne, czyli wynikające ze stylizacji włosów
  • łysienie spowodowane zaburzeniami hormonalnymi
  • łysienie plackowate, czyli nieregularne pojawianie się miejsc całkowicie pozbawionych włosów
  • łysienie bliznowaciejące
  • łysienie androgenowe, czyli występujące np. po chemioterapii
  • łysienie telogenowe, które objawia się równomiernym przerzedzeniem włosów
  • trichoteiromanię, czyli łysienie spowodowane obsesyjnym pocieraniem głowy
  • trichotillomanię, czyli łysienie powodowane wyrywaniem przez chorego jego własnych włosów

Na każdą z przypadłości mamy odpowiednie zabiegi, które przywracają naszym Pacjentom pewność siebie.