Trychologia

Skuteczny sposoby na walkę z chorobami skóry głowy i łysieniem

Trychologia to dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem skóry głowy i problemów z włosami. Trycholog szuka ich przyczyn i proponuje odpowiednią terapię.

Ogromnym zainteresowaniem pacjentów cieszą się nowoczesne zabiegi medycyny estetycznej przeciw wypadaniu włosów oraz przeszczepy włosów mające zastosowanie przy różnych typach łysienia. Zakres tej specjalizacji obejmuje jednak nie tylko zabiegi o charakterze czysto estetycznym, ale także leczenie łupieżu czy tak poważnych chorób, jak np., łuszczyca, łojotokowe zapalenie skóry głowy oraz wszelkiego rodzaju podrażnienia i stany zapalne skóry głowy.

Naturalne i natychmiastowe efekty!

Mezoterapia - Peptydowa terapia włosów
Zbawienna moc peptydów
Mezoterapia skóry głowy
Mocne, zdrowe włosy
Przeszczep włosów metodą WAW FUE
Trwałe, nieinwazyjnie i skutecznie.
Trichoskopia
Włos pod lupą

Zadzwoń

Na podstawie wywiadu z pacjentem oraz badania trichoskopowego (nieinwazyjnego badanie skóry głowy oraz włosów przeprowadzanego za pomocą videodermatoskopu) lekarz dokonuje dogłębnej analizy, a następnie przygotowuje indywidualny program leczenia i pielęgnacji. W Klinice Ambroziak oferujemy niechirurgiczną transplantację włosów. Przeszczep włosów polega na aplikowaniu w skórze głowy pojedynczych mieszków włosowych,pobranych z okolicy gdzie zagęszczenie włosów jest największe. Zabieg wymaga gruntownego przygotowania, w tym także odstawienia używek. Szczegółowy proces rekonwalescencji przedstawiony jest w opisie badania. Skorzystaj z profesjonalnych porad i zabiegów trychologicznych w Klinice Ambroziak w Warszawie.

Istnieje kilkanaście różnych chorób włosów i skóry głowy. Kilka z nich wchodzących w zakres trychologii w Warszawie to:
- wypadanie włosów
- łysienie mechaniczne, czyli wynikające ze stylizacji włosów
- łysienie spowodowane zaburzeniami hormonalnymi
- łysienie plackowate, czyli nieregularne pojawianie się np. na głowie miejsc całkowicie pozbawionych włosów
- łysienie bliznowaciejące
- łysienie anagenowe, czyli występujące np. po chemioterapii
- łysienie telogenowe, które objawia się równomiernym przerzedzeniem włosów
- trichoteiromania, czyli łysienie spowodowane obsesyjnym pocieraniem głowy
- trichotillomania, czyli łysienie powodowane wyrywaniem przez chorego jego własnych włosów Na każde z nich mamy odpowiednie zabiegi, które przywracają naszym Pacjentom pewność siebie.